Rihanna

Har tittat igenom hennes videos och jag stör mig på hur hon har utvecklats. Från att ha varit en supergo tjej i hennes första stora hit- Pon de replay till att blivit en uppstramad o stel pinne. Jag tycker bara hon ser sur och tråkig ut nu. Hennes kläder an se för hemska ut och hennes scenkläder med läder, lack och nitar var bara för mycket. Nej, jag tycker bara det går utför med hennes stil. Tycker inte alls om hennes korta frisyr, tyckte hennes ansikte passade bättre till längre hår. Nu ser hon så kall ut bara. Jag förstår att hon kanske ville ge en mognare bild av sig själv men ibland går
klädvalen lite överstyr... Vad tycker ni?



Dålig kvalite men det får duga


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker mer om hennes stil nu än förr :)

2009-04-01 @ 21:37:54
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0