My miracle drug!

Yes, yes yes yes...YES!

U2 kommer till Sverige i sommar.  U2  det har alltid varit min dröm att få se dom live. Ett utav världens bästa band kommer till Ullevi den 31 juli, biljetterna släpps den 13 mars och jag har inga pengar. NEEEIN! Vi får hoppas att det finns biljetter kvar tills jag får pengar för jag ska banne mig dit.

det är mycket som ska hända i sommar. U2, Peace & Love, drömmer om O.Z.O.R.A Festival och blir det inte det vill jag ner till Holland en snabbis. Vill ha en riktigt semester i sommar, utanför Sveriges gränser.  Ni som inte varit i Holland måste åka dit. Det är så mysigt med alla kanaler och konstiga hus och ett utav världens trevligaste folk. Alla är glada och det låter som att dom sjunger när de pratar. Nån gång skulle man försöka sig på en flytt dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0