Mechelen

Ja, som sagt, nästa vecka börjar mitt nya liv.
Torsdagen den 2 april flyger jag först till Köpenhamn, byter flyg och landar i Bryssen 16,40.
Fredagen den 3 april börjar utbildningen på mitt nya jobb.
Resten är framtiden...

Det började med en arbetsansökan som au-pair och slutade med ett jobb som IT-supporter åt den svenska posten?
Så nu måste jag "bara" hitta en bostad, lära mig holländska/flamländska, försöka orientera mig bland bussarna och shoppa lite representabla kläder till deras dresscode "boring" Det är ett amerikanst bolag så varje fredag är casual friday! Jag tycker det låter så roligt, och töntigt!
Hoppas nu bara att jag får några roliga arbetskamrater.
Och tänk vilka äventyr jag kommer vara med om...tänk första besöket i mataffären!

Så i morgon åker jag nog ner till Lidköping och hämtar lite kläder och lämnar av dogsen. Får låna brorsans bil för han är på väg till Kiruna nu. Han hämtar upp sina kompisar som bestämde sig för att ta skotern från Falun, Dalarna, upp till Treriksröset i fredags. Idag var dom framme? Vem fan kommer på en sån dum ide?

Ska skriva en lista nu på allt jag ska fixa innan den 2 april. Blir en låång lista.

HIttade en massa gamla kort på datorn som jag ska lägga upp sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0