I'm turning black

Sitter med hårfärg i nu och om några minuter är det dags att skölja ur och skåda mitt nya svarta hår. Har alltid velat haft svart hår men aldrig riktigt lyckats. Mina försök har oftast slutat i grönt eller grått. Det är så underbart-doften av nyfärgat hår.

Idag har jag fixat ännu lite till. Skjutsade in mamma till jobbet, sen gick jag till arbetsförnedringen, köpte svarta strumbyxor till min sofistierade look, lite underkläder, smycken och onödiga saker jag tyckte behövdes. Sen hämtade jag de sista kartongerna i förrådet och lämnade av Mattias grejer hos pappa Mats. Hos den familjen känner man sig alltid välkommen, oavsett hur länge sen det var jag träffade dom senast. Samba gav mig en liten utskällning först men sen såg hon att det var jag och jag fick en massa kramar o pussar. Saknade mina vovvar då!

När jag kom hem ringde jag runt till alla möjliga, alfa kassan, telia, tre mm. Många abonnemang som ska sägas upp, pausas och skrivas över.  I morgon ska jag städbesikta lägenheten och sen åker jag direkt till Borlänge där jag ska sitta modell för make up skolan där. Fick ett erbjudande idag som jag inte kunde tacka nej till. Har man tur kanske man lär sig några trick!

Men idag måste jag försöka lägga mig lite tidigare. Gjorde ju bort mig igår när jag tittade på TV. Söndag är ju lika med spöksöndag och har jag väl börjat titta kan jag inte slita mig, och ju mer jag tittar desto räddare blir jag. Jag satt helt ensam uppe i soffan och mitt rum ligger ¨på nedervåningen. Det slutade med att jag satt uppe till klockan var 3, sen sprang jag ned och gömde huvudet under täcket. Ha ha! Samma sak varenda gång.

Ska skölja ur håret nu...


Kommentarer
Postat av: IDA

Du passade bra i svart tycker jag! =)

2009-04-02 @ 23:05:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0