Gamla bilder


Mormor bakar och jag försöker hjälpa till!


Dagen efter att dreadsen klippts av. Det var jobbigt!


Studenten

Myser vid kanalen i Utrecht, Holland


Första valparna





Min saknade piercing

bangkok

Lilla Sputte på väg ut i stora världen

Efter den första pch förhoppningsvis sista julen utomlands bestämde jag att det årets jul inte räknades utan fick lov att firas igen. Sagt och gjort, den 24 mars 2007 var det julafton igen i Bjurs!





Våren var i full gång...

men jag var nöjd...

För paketen låg under granen och julmaten stod på bordet...


Bowling med Tuben!


Bannar mig själv för att jag missade Tinisens student!




Kommentarer
Postat av: Louise

Vilka söta valpar! :D





Puss!

2009-03-25 @ 23:58:35
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0