Crazy outfits...

Det finns ju vissa människor som skiter fullständigt i vad andra tycker vad gäller deras klädval osv. Jag skulle verkligen vilja vara en utav dom. Kunna bära vilka kläder jag ville, oavsett hur konstigt det såg ut, och ändå kunna bete sig som vanligt. Jag avundas verkligen dom! Jag har alltid velat vara den som e konstig, velat sticka ut. Men jag saknar det där sista modet att våga. Jag är så fascinerad av alla Gothare, punkare och EMOs som vågar leva ut sina livsstilar fullt ut. Gothare har jag alltid haft ett gott öga till. Jag har alltid velat se ut som dom, en goth tjej kan vara så grymt snygg! Men jag får leva på mina sminkningar,de e det närmsta crazy jag kommer, ha ha! Men på ravefester kan jag våga spöka ut mig lite mer. Ravemänniskor e de bästa...dom dömmer ingen. Klä dig hur du vill, se ut hur du vill, dansa hur du vill...du e alltid välkommen. Ju konstigare du ser ut, desto mer uppskattad blir du. Det är den enda gången jag vågar gå ut på ett dansgolv och dansa helt själv, på ravefester. Det tar bara nån sekund sen har man hittat nya kompisar. Ett leende och man är inbjuden!

Det här är mina favoriter bland konstiga kändisar. Bai Ling brukar alltid hamna på värst klädda listan men jag älskar hennes stil...och vilken kropp sen! Sen har vi sköna Andre 3000 från Outkast. Han kan mixa allt och får det ändå att se coolt ut. Grym! Vilka e era favoritknäppisar?

     



 

Sen e det ju Bill Kaulitz...till att börja med så e han förbannat jäkla snygg, sen brukar han kunna komma med lite annorlunda outfits, men jag älskar dom. Hans stil på MTV EMAs var grym. Han ser inte riktigt riktig ut. Sen på Comet Awards...kolla in hans skor...Me want!!! Ska bli kul att se hur han ser ut inför nästa skivsläpp. Vi vet ju att han skaffat dreads men inget vet riktigt hur det ser ut än...spännande

   

ge mig skorna...

Kommentarer
Postat av: IDA

OJ!...

Jag fick (ärligt talat) slut på luft när jag såg bilden från EMA på Bill och Tom. Jo, jag har sett den förut, men inte på detta sättet... Bill ser ut som en docka, ser inte levande ut. Herre jesus, haha, jag kan inte sluta titta........

Hans bror ser inte heller ut att vara sann för den delen.

"God bless Simone Kaulitz." Haha...

2009-03-03 @ 03:38:26
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0