Brutal and Effective

                                    

I think I'm beeing brainwashed♥


Kommentarer
Postat av: IDA

WOW... Vilken video!



Sv: Ja, jag med, det ska bli så kul att höra! Men jag hoppas verkligen att man fortfarande kommer känna igen musiken och kunna relatera som förut. Men sånt där är bara töntigt - folk tycker att det är onormalt om man lyssnar på dem och är över 15 år, så att lyssna på vad andra tycker är ju knappast någon idé. Fyller jag 25 och fortfarande lyssnar på dem så ser jag inget fel med det. Det är varken ditt, mitt eller någon annat fan över 20's problem om andra har så lite att bry sig om i sitt eget liv att de promt måste framföra sin åsikt om hur onormala vi är. Vad nu att vara normal innebär.



Så ja, självklart, vi ses säkert på någon konsert! :)

2009-03-10 @ 00:28:37
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Ammii

I think I am brainwashed. So. Freakin' HOT Bill! Puh...



TH für immer! <3

2009-03-11 @ 16:48:36
URL: http://ammii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0