AAAAAAAH!

Jäklar va sur jag e just nu! Jag gick upp för 20 minuter sen och allt var klart och jag gick ut till bilen...men tror ni bil**** startat? NEJ!  Jag lovar att det var länge sen jag förbannade något så hårt och med så många fula ord. Är så trött på alla tekniska grejer som alltid ska krångla. Orkar inte...

Tanken var ju att jag skulle vara på väg mot Malmö nu men det får jag ju glömma. Jag som gått hela onsdagen och planerat, klottrar ner ett helt A4 papper men vägbeskrivningar och telefonnummer, handlat matsäck, noppat onda ögonbryn, tankat bil...och sen slutar det så här! Jag skrev ett SMS till Mirre och hoppas det ordnar sig för henne ändå. Hade jag bott lite närmre hade det kanske löst sig om jag kunde låna nåns bil, men nu är klockan inte ens 5 på morgonen och det tar 4½ timme ner till Malmö. Har inte mage att ringa och fråga nån. Känner inte så många här heller än. Jaja, jag får äte upp mina bananer och köra egen sminkning då!

Tänk den dagen man kan köpa en dyr splitterny bil och dator...


Kommentarer
Postat av: Frida

Jäklar vilken fiiiin blogg du nu fått till!! Sjukt snygg!!

2009-03-05 @ 22:10:13
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/
Postat av: Frida

visste du hur du ville ha din sida?

det är det jag har svårt med, vet inte alls hur jag vill att det ska se ut!

Ja, australien blir det i höst. :) och jag ska bli den coolaste surfchicken av dem alla ;)

2009-03-05 @ 22:49:55
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0