Syskonskaran e samlad

Sitter här i soffan nu mellan lillsyrran och big bro! Daniel har fastnat bakom kameran och exprimenterar till vår nackdel. Men jag såg till att bjuda på ett fulkort. Bäst för dom att bilderna hålls borta från internet dock! Hela kvällen har det bjudits på grymma blixtrar. Det har sina fördelar att bo på 12 våningen.

Inatt har jag drömt så jäkla mycket konstigt så sömnen har väl varit sådär. Men vid 12 åkte vi in till Bryssel för att leta reda på Atomium. Jag har sett den från tåget några gånger men vi tänkte att det var dags att leka turist. Resan gick väldigt smärtfri och vi hittade på en gång, trots tunnelbanebyten och promenader. Lite synd att det regnade men till slut sken solen. Det visade sig at den spanska festivalen jag besökte för 2 helger sedan nu flyttat dit. Så det var hästuppvisning, dansuppvisning, sangria, totrilla och en massa bra musik överallt. Planen var attt gå upp i Atomium men 9 euro fick oss att tappa gnistan lite. Den såg minst lika häftig ut underifrån. Vi käkade lite och begav oss in mot bryssel igen.





I Bryssel letade vi på den kissande pojken och lekte imponerade. Förstår inte varför han är så viktig? Sen var det dags att hämta syrran. Vi chansade och köpte ingen biljett vilket resulterade i en biljett på 15 euro!!! Men vi hade åkt gratis på tunnelbanan hela dagen så det var väl OK ändå. Syrran kom ut och vi hoppade på bussen till Mechelen, sen var det middag på Donken! Ska bli kul att ta med syrran till jobbet i morgon och visa henne mitt andra hem? 

Ska försöka lista ut vart alla ska sova nu... 

Kommentarer
Postat av: s a r a

ser ut som en rolig dag :)

2009-06-08 @ 19:29:46
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: IDA

Oh, jag diggar din jacka!

2009-06-19 @ 12:32:31
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0