Orka flytta...

Måste försöka få tummen ur arslet och fixa lite saker nu...
Har väntat på att äntligen på min egna lägenhet men nu när jag har den har jag ju insett att det är en del saker som behöver ordnas. Men efter att kommit hem från jobbet är jag så trött på att hjälpa folk, mig själv inkluderad. Jag vill bara vara egoistisk men på ett lat? sätt. Hmm, hur säger man? Jag är lat, vi är lata, det här är ett lat sätt? säger man så?

Jobbade iof 11-19 idag så jag lyckades undvika den värsta samtalsrushen, men jag är ändå lika trött på att prata i telefon. Resten av veckan ska jag dock jobba 7-3 så då blir det fullt upp och lite till. Men vi hade möte idag och våra SLA-tiden innan vi ska svara och sånt- har fått förlängda tider. Vi har nämligen sjukt mycket samtal nu så dt finns inte en chans i hel.. att vi kan uppfylla alla krav nu. Den normala volymen av samtal ligger på runt 160 samtal om dagen. Vid lunch idag hade vi redan fått 400 samtal. Så det e rätt stressigt!
Det är ganska kul när man tänker efter hur äckligt nervösa vi var när vi fick våra testsamtal för några veckor sen. Nu suckar man bara lite och svarar. No big deal!

Men det spelar ingen roll hur stressigt o jäkligt det är...Jag älskar mitt team! Kunde inte få bättre


Kommentarer
Postat av: s a r a

(svar)aa verkligen! Men nu har de ju skjutit upp albumet IGEN tack vare läkan -.- Har du btw läst att Tom ska börja blogga på deras officiella sida?=D

2009-06-22 @ 23:13:59
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0