My head's a mess

Satans va stressigt det är på jobbet nu. Snart strejkar mitt huvud. Det har ringt konstant idag och bara en massa konstiga o jobbiga problem som inte jag kan lösa. Har hur många fall som helst som behöver följas upp och fixas men det har inte funnits tid idag helt enkelt. Man kan ju hoppas det har lugnat ner sig lite tills i morgon men det tvivlar jag på. Nåja, snart helg....eeeh?

Ringde min nya hyresvärd idag så på torsdag ska vi gå till banken och ordna ett konto jag kan sätta in alla mina pengar på. Ska bli kul att få flytta in i min alldeles egna lägenhet. Det blir första gången jag bor helt ensam så det blir nyttigt! Då ska jag åka till IKEA =)

LIte bilder från helgen...




Vampyrerna skakar loss!



Syrran och Bruce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0