After Work

Nu äntligen är det helg...

Har haft en riktigt bra dag idag, superlugnt på jobbet med ett enda samtal och mest en massa skämt. Efter jobbet åkte jag hem och hämtade syrran sen var det dags för fredagsölen nere vid stationen. Först gick vi och åt lite god mat sen mötte vi upp några kompisar från EDS på baren bredvid. Det var riktigt roligt. Andreas o Stefan e så jäkla sköna. Sen kom Jeff och Bruce o bytte av dem och jag o Martina har skrattat så vi fått ont i magen. Vet inte riktigt vad vi skrattade åt, visste nog ongen anna heller? Men kul var det! Vi kom precis hem efter att, utan att mena det, gapskaratta åt en kille vid hissen. Grejen var den att vi var riktigt trötta, skulle låsa upp dörren till entren och den här lite större mannen öppnar åt oss samtidigt som han får fram ett grymtljud åt oss. Det lät så jäkla roligt och han sååg så butter ut. Jag föröskte allt vad jag kunde att hålla mig men ganska snabbt brast det. Vi fick vänta på nästa hiss för att inte bötja gapskratta åt abslout ingenting. Men vi hade skitkul och har redan lördagen planerad med en massa roliga saker....


Syrran & Stefan


Jag o Andreas...why so serious?




´

The Bengtssons



Bruce & Jefferey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0