23 Juni

Har haft en skitdålig dag idag, allt har krånglat, huvudet har jäklats på alla möjliga sätt och jag är för trött för att göra eller orka äta mat. Har bara ätit lite curry efter jobbet. Längtar till sängen så jag får glömma den här dagen. Något säger mig dock att morgondagen kommer gå i samma mönster och då känns plötsligt inte sängen så lockande längre. Är sur o grinig o förbannad på folk som trots sin vuxna ålder beter sig som 5 åringar. Väx upp för fan och sluta få mig att må dåligt för att jag försöker. Det hjälper inte att det är det där hemska datumet idag heller. För några år sedan var jag världens olyckligaste...

Saknar dig Farmor


Kommentarer
Postat av: s a r a

(svar)aa med start nästa vecka! Men hoppas det blir minst en inlägg i veckan..deras förra blogg dog hahah x) Jaaa åhhhh kan de bara skynda sig med albumet! Iallafall en singel x)

2009-06-24 @ 20:48:06
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0