Tomorrowland

I lördags var jag på en utav de bättre festivalerna, TomorrowLand.
En festival med bara elektronisk musik och grymt bra väder, bikini till klockan var åtta på kvällen. Jag gick upp vid nio och fixade lite, sen gick jag ner mot centrum och mötte upp en kompis och vi gick tillbaka hem till mig och öppnade vinflaskan. Sen satt vi i min lägenhetet o tjötade ett tag innan vi tåg spårvagnen till centralstationen och mötte upp Mauro. Tog bussen till Boom och fixade våra festivalarmband. Sen hände nåt roligt. Jag o Mauro blev tagna åt sidan med en grupp andra människor, sen blev vi uppradade och sniffade på av en knarkhund. Var riktigt spännande faktiskt! Var två som fick följa med in i ett annat rum men vi andra traskade glatt vidare. Sen bestod resten av kvällen av att förflytta sig mellan scenerna och stampa lite med fötterna. Fanns även en scen, Star Wars scenen, och där borta var det helt galet. Riktigt hård musik och galna människor som hoppade omkring överallt. Påminde om människorna på Vampyr partyt. Musken är nästan lite skrämmande ibland men det är riktigt roande att titta på. På stora scenen var det riktigt häftigt när det var mörkt och alla ljus och all laser var på. Scenen låg som i en grop och sod man längst upp slog det Sensation White, lätt!

Runt midnatt tog vi en paus och letade reda på ett väldigt skumt tält. Som en indianhydda fast indianerna var konstiga små "troll" eller vad man ska kalla det. KOnstiga kläder, hårupppsättningar, musiken var skum och mitt i allt låg det en tjej och läste en bok hela tiden. "Mamman" gick runt och bjöd  på sprit i pyttesmå glas och ibland hoppade dom fram i mitten av tältet och började dansa. Om ni tänker er ett skogsfolk höga på svamp så kanske ni kan få en bra bild utav det hela. Men det var väldigt avslappnande och skön stämning där inne.

Festivalen slutade dock vid ett på natten så då hoppade vi på bussen in till Antwerpen och sen var det läggdags!!







Jag hittade en riktigt go mumsbit framme på scenen



Fanns även annat att mumsa på




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0