Thick

Kan inte sluta pilla mig själv i hårbotten...känner mig som en fågel som håller på att rugga. De e kul att känna och leka med de små "fjäderpennorna." Ida fixade mitt hår idag efter hennes jobb. Satte i 100 hårslingor så jag fick lite jämnare hår och satans va tjockt det har blivit. Men det e alltid lika sorgligt när man är klar och har fått jättelångt hår, för sen måste man ju ändå klippa av det så det blir snyggt. Men jag e skitnöjd! Tack Ida! Men nu börjar det klia...


Annars gjorde jag, mamma o dogsen ett försök att bada idag, gick väl sådär. Jag kom till midjan sen insåg jag att det bara var idiotiskt. Kallt ju! Men det var mysigt bara att sitta där. Åkte upp till mormor o fikade lite sen vid fyra åkte jag o träffade AMar och gänget och pratade lite om vad som kommer hända i morgon. Ska ju servera på hans bröllopsfest. Blir intressant att se sina gamla högstadielärare på lyset. Så i morgon e det bröllop vid två, sen e det fullt upp till midnatt.


Kommentarer
Postat av: lzf7fr

I gotta love that pic of you <3

2009-07-19 @ 12:46:11
Postat av: lzf7fr

I gotta love that pic of you <33

2009-07-19 @ 12:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0