Shleten

Åh va skönt det ska bli att få sova snart. Är helt slut i kroppen o knoppen. Det blev 11 timmar jobb idag,, snabbvisit till nya lägenheten för att hämta lite kläder, tillbaka till Mechelen och vila kroppen.  Vet inte vad jag gjort? men ena hela sidan har strejkat. Det började som träningsvärk men nu gör det fan ont. Och det var 3 dagar sen jag lekte aktiv. Hela låret och upp på ryggen stramar och gör ont. Får anstränga mig när jag går för att inte se dum ut. Eller ja, mindre dum ut iaf!

Har lite ångest över all övertid. Jag vet att jag antagligen kommer få gnäll över att jag inte gjort tillräckligt, men jag har verkligen försökt.. PÅ nåt konstigt sätt verkar alla ha fått för sig att jag kan så mycket mer än vad jag egentligen kan.
-Malin, jag har mailat dig, kan du fixa det, kan du kolla på det...
Nej det kan jag inte för jag vet inte hur man gör. Det är en jäkla djungel det där med att hitta på rätt applikationer de vill åt, rätt mailbox, rätt behörigheter bla bla...rena djungeln som sagt. Blir bra sen när Madde kommer tillbaka från norrland. Saknar min granne! Men hon kanske fixar såna där sura halvcola nappar åt mig. Weeei!

Alltså jag känner mig ju så löjlig. Jag kan fortfarande inte titta på minnesvideor o skit om Michael jackson. Jag börjart grina åt minsta lilla. Jag kunde inte ens hålla mig när jag såg klippet på Aftonbladet om Madonnas hyllning till honom under sin konsert. Nog satt jag jag där och snörvlade i sängen. Tänk då vad jobbigt de riktiga fansen ska ha det. Synd bara att alla ska bli så uppskattade först när de är döda. Men satans va het han var ett tag där...synd att han fick lov att sabba fejset!


Kommentarer
Postat av: Bella

Tack snälla du :)

2009-07-08 @ 17:48:20
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0