Megafläkt efterlyses

Satans va varmt det är...
Sitter i bara trosor och håller på att bli galen. Enda sättet att kunna kyla ner sig är att ställa sig i duschen och dränka sig i kallt vatten. På jobbet får vi inte har linne utan axlarna måste täckas, så på rasten steks man ute i solen. Har väl struntat lite i dresscoden senaste dagarna, funkar inte annars. Följde med en kompis in till Bryssel idag och det gick knappt att andas på tunnelbanan. Värsta värmeböljan! Min rygg har börjat läka nu efter att jag brände den. Tror aldrig jag lyckats så bra! SÅ nu kliar det!

På jobbet är det fortfarande kaos och man börjar väl bli lite smått trött och dte börjar bli ganska uttjatat att höra hur värdelös man är. Igår var en skitdag och jag hade ångest bara av att se att ett samtal kom in. På nåt sätt lyckas jag få alla surkartar och dom håller inte inne med sitt vokabulär bibliotek. Idag har jag bara skrattat åt dom.
-Men kom med nåt nytt nån gång!
Brukar sitta och lyssna på dom när jag har satt på mute och sagt att jag ska kolla upp en sak. Oj oj va dom e trötta på oss. Kan inte direkt påstå motsatsen när det gäller dom. Känns bara tråkigt att vi ska få all skit! Men men...

Om 2 veckor e jag i Sverige och kramar om alla och gosar med  mina små troll! Fan va jag längtar...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0