Im home!

Nu sitter jag hemma i Bjurs och kämpar med att hålla ögonen öppna.
Jag tog mig till jobbet i morse och jobbade några timmar innan jag tog tåget till Bryssel, mötte upp Mauro och åt en supergod Subway macka. Den vegetariska e riktigt god! Sen fånade vi oss på tåget till flygplatsen. Mauro hittade självutlösaren på kameran vilket resulterade i en massa bilder i väldigt varierande kvalite. Checkade in och letade reda på min gate. Jag åkte i ett jättelitet plan och jag tror aldrig jag har varit så rädd under en flygning. Jag satt precis bakom vingen så jag kunde se allt. Och både i starten och landningen var det luftgropar så jag studsade runt i stolen. Men vi hade medvind så flyget tog inte ens 2 timmar.

 

På Bromma flygplats mötte mamma, pappa och trollen mig och det var så kul att se alla igen. Men jäklar va små dom e, mina trollungar. Visst att dom var små innan, men så små? Det blev en hel del svansviftande och pussandes. Vi hämtade upp syrran och Zeb i Mehedeby och nu väntar sängen. Ska bli mysigt att få trängas med dogsen igen.


Mina trollungar  ♥

Kommentarer
Postat av: Alina

Diggar din blogg starkt! =) natti

2009-07-16 @ 02:11:56
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0