Då var det klart

Igår fick Jimmy beskedet från Vestas så nu e det bestämt...vi flyttar tillbaka till Lidköping. Han börjar jobba ganska snart så jag får äran att börja packa ihop lägenheten o allt. Problemet e ju att vi inte har någon lägenhet i Lidköping. Ska ringa runt lite idag och kolla. Ingen panik än för Jimmy har ju en massa kompisar där nere han kan bo hos så länge och jag har ju ändå inget jobb. Ska faktiskt bli skönt att komma till en "ny" stad och söka jobb. Känner mig lite bränd på Falun.

Idag gick jag upp kl 8 och det är riktigt skönt att kunna vakna pigg så tidigt. Hela gårdagen låg jag däckad på soffan med feber och illamående. Vet inte riktigt vad som hände? Men idag e jag pigg och jag har fullt upp. måste till arbetsförnedringen, fixa present till syrran, städa, tvätta, plocka bort julsakerna och rensa lite. Fullt upp! Tänkte försöka börja med den andra resan här åxå. Synd bara att det tar sån tid att ladda upp bilderna.

Ska leta reda på lite frukost nu

Kommentarer
Postat av: Leonita & Egzona

Cool blogg!

2009-01-23 @ 20:17:45
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0