Vardagsalkoholist?

Ja ni, jag vet inte jag? 
Som ni redan vet har jag inget jobb och min "sökajobb" intuition e väl lite vilsen nu så det e väldigt lätt att vardagsalkoholimsmen smyger sig på. Jag ÄLSKAR ju att skriva så nuför tiden är det skrivander min vardag gå ut på. Jag vill verkligen försöka skriva en bok nån gång i livet men jag känner mig inte riktigt klar med livet än. Har mycket kvar att bocka av! Det negativa e ju att kreativiteten lättast kommer hand i hand med spriten. Förstår alla regissörer och manusförfattare mm, som blivit alkoholist på köpet. Sprit, musik, kreatik (påhittat namn, tror jag)

Har letat bilder åt min fic såhär i efterhand men f*n va tid det tar. Har hittat en sida med jättemånga bra foton.

http://images.google.se/imgres?imgurl=http://www.photochart.com/data/media/17/cold_drink.jpg&imgrefurl=http://www.photochart.com/photo_6051_cold%2520drink.html&usg=__mnaeXwHgYwxE9z5eSLs0UARxUXQ=&h=700&w=700&sz=80&hl=sv&start=18&tbnid=Utcuto81kS9jeM:&tbnh=140&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Ddrink%26gbv%3D2%26ndsp%3D18%26hl%3Dsv%26sa%3DN

Ändå e det en jäkla urvalsprocess att hita RÄTT foto. Jag vet ju hur allt kommer sluta och så, så det e viktigt att få till rätt känsla. I'm working on it!

Fick ett roligt mail idag...har svarat och hoppas det går vägen...mitt huvud e sprängfyllt av frågor och jag vet att hon har några svar till frågorna. Shit va kul!!

G'night babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0