Fönstershopping




Har precis kommit hem från stan med mamma. Vi var  inne och kikade på nya gallerian och det såg väl bra ut. Make Up Store har flyttat dit så det kan nog bli bra. Jag hittade en MASSA fina kläder på rea men inga pengar på kortet. Gillar alla 70 tals inspirerande kläder. Men jag hittade en t-shirt och ett par mysbyxor för 35kr. Tyckte jag kunde unna mig det, ha ha! Jag provade min jacka från Shock i Göteborg som jag användt 1 gång och bannade mig själv varför jag gömt undan den? Den e ju snygg? Hmm,braindamage!



Får se om det blir melodifestivalen ikväll. Jag tycker ju det är så töntigt och så dålig musik, men åndå lyckas man alltid bänka sig framför TVn när det är dags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0