Kom pengar, kom!

Sitter här i soffan, lyssnar på MTV och väntar på att Jimmy ska få sina pengar. Kylskåpet ekar och våra magar skriker efter frukost. Har sovit jättebra inatt. Men det tog lååång tid innan jag lyckades somna. Mycket att tänka på. Igår var en riktig skitdag och jag var bara irriterad. Har framtidsångest och pengaångest. Den där miljonen hade aldrig passat mer perfekt än just nu. Igår kändes det som att hela världen var emot mig. Inget gick som jag ville och fan...jobigt!

men idag ska vi förhoppningsvis få lite mat i kylskåpet och lite inspirationssnack! Ikväll ska jag lyckas knåpa ihop nåt och ingen negativ inställning ska få stoppa mig. HÖR NI DET? Så om ni ska ringa för att meddela nåt tråkigt...vänta tills i morgon, ha ha! Ska forska lite mer i min framtidsplan men det e så mycket som måste fixas innan då. Hmm,knepigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0