Hemma igen!

Oj va trött jag e...har knappt sovit nåt inatt. För det första var jag uppe halva natten och sen har hundarna hållt mig vaken resten av morgonen. Jag har mitt gamla rum på nedervåningen och så fort hundarna hör att någon e uppe måste dom upp och kolla. Vet inte varför men jga blev aldrig trött. Inte så att jag kunde sova...men det kan jag nu! Hade planerat en långpromenad med hundarna nu så jag inte somnar men den ideen e skrotad...massa snö och vind, inte lockande! Det får nog bli en liten nap på soffan.

Kollade på 24 hours with Pete Doherty på MTV igår och jag blev verkligen överraskad. Jag har ALDRIG fattat vad alla tjejer ser hos honom. Alla bilder jag sett på honom har han varit riktigt sliten, skitig och äcklig. Sen tar Kate Moss honom? En supermodell, beauty and the best. Men igår ändrade jag uppfattning. Visst, han var ju hög genom hela programmet men han var riktigt rolig och charmig. Han var som en liten pojke.



Första bilden e ju inte så tilltalande



Den undre bilden brjar väl bli allt mer ovanlig...

Nu e det dags att vila lite...hundarna har redan krypit ihop till bollar under täcket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0