Då var det dags

Lugnet före stormen, de e nu de!
 
Hade satt klockan på kvart över åtta men jag insåg rätt tidigt att det var lönlöst att ligga och vrida sig i sängen och känna ångest över att klockan snart skulle ringa. Jag har knappt sovit inatt, någon timme kanske, och jag hoppas jag kan fortsätta vara så här pigg tills vi har packat in allt. Har jag tur kanske Daniel vill börja köra. Jag får köpa en red bull sen, livar ju upp på både kropp & sinne! Fy, gäsp!

Å jag lyckades skruva ner hela terrariet igår ändå, riktigt händig får jag ju säga! Men det är tur pappa o Daniel hjälper till, så jag slipper försöka tänka smart om hur man ska ställa allt så det tar så lite plats som möjligt. KÄnner att det e lite för tidigt för sådan hjärnaktivitet.

Nej, nu ska jag duscha och göra mig i ordning. Vi ses i Lidköping då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0