Bored & Scared

Så...vad har hänt idag då?
Jo,jag har sökt lite jobb. Ringde Arla i Götene och frågade lite så jag mailade dom mitt CV. Sen var jag inne på
Skara Sommarlands hemsida och sökte jobb. Det var inte det lättaste. Vårt internet har blivit knäppt så det lägger av lite då & då. Tyvärr fick jag ju skriva om allt X antal gånger så mitt humör var inte att leka med. Men till slut funkade det! Sen har jag tvättat lite, eller mycket! Gjorde lite thaimat med en massa sötpotatis.
Älskar sötpotatis!
Nu på kvällen lekte jag lite med smink men det blev inget sensationellt. Var bara uttråkad och då hjälper det alltid att leka lite med färger och smet.

Just nu tittar jag på Dolt Under Ytan och är på helspänn. Fasiken, den här filmen är ju riktigt bra, och riktigt läskig. Det dyker alltid upp saker när man absolut inte vill att det ska hända nåt. Även om jag vet vad som händer, har ju sett den många gånger innan, blir jag alltid vettskrämd. Får se om jag kan sova sen?



I'm scared

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Ja, det har jag. Tack så jättemycket :) Ha en bra daaag!

2009-02-06 @ 06:58:31
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0