jäkla spöken


Ni vet att jag berättade om mitt spöke? Den som kastade ner min TV från väggen? Inte nog med att den höll mig vaken hela natten och skrämde livet ur mig, nu försöker den ta mina pengar med! Dom har hört av sig till HP nu, B&B ägaren, och börjat krångla. Undrar om jag har hoppat i sängen och råkat putta ner den på golvet??? Kom igen nu! Det där jävla B&B kan ju inte ens ha värmen på om nätterna. Sover med tröja, linne, byxor oxh strumpor för att överleva. Hade en tanke på att fixa te men när jag, som tur var, kollade ned i vattenkokaren insåg jag att det var en dålig ide. Riktigt äckligt! Ska bo där till på fredag, sen måste jag försöka hitta en soffa jag kan låna. Riktigt pissigt det här! Vill ha en egen säng ju! Fick lön från EDS idag men det måste snålas på. Har jag riktig tur kommer HP betala ut lönen tidigare eftersom det är jul,annars kommer den inte förrän 7 januari. Så nu håller vi på att ragga pengar och kolla om det e möjligt att ta ett lån så vi kan skaffa lägenhet.
Ett jäkla påhitt det där med pengar!






Stereo Sushi med grabbarna


Kommentarer
Postat av: Bruce

i love this photo :)

2009-12-10 @ 03:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0