God Jul!

Om 10 minuter börjar Kalle så man får väl sätta sig i soffan och titta lite. Börjar bli lite uttjatat men det e ju ett måste.
Åkte in till stan och panikshoppade lite julklappar idag. Hade inte den böekaste om vad jgaskulle köpa först me det blev riktigt bra ändå. Som vanligt ville jag ha det istället! Det e värsta teamworket när jag o syrran kör. Hon har ju spricka i axeln så hon styr och jag växlar. Funkar görbra! Vi var ute på skogsvägarna o sladdade lite med.
Maten e snart klar och det ska ätas till förbannelse idag. Jag ska vara sprickfärdig inatt!


Missen krafsade på fönstret inatt och ville in. Dumma katt! Blev ju livrädd

 
En massa snö


Hälsade på mitt gamla hus i Herrhagen. Det var en bra lägenhet



God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0