frryyyser

Sitter pa flygplatsen i Dublin nu och haller pa att skaka sonder tanderna.
Satans vad jag fryser!
Riktigt hemskt vader pa Irland nu, regnar och blaser jobbigt. Fick sta i regnet och vanta pa bussen hit sa jag e genomblot och flygplatser ar alltid kalla. Har forsokt varmt mig med en massa varm choklad men det funkar inte. Ska  gora ett sista forsok sen innan jag gar pa planet. Sen blir det full varme i Jeffs bil och allsang som vanligt sa  man blir hes. Han har dessutom lovat pannkakor sen

Har fixat lagenhet idag med. Flyttar till Liexlip i slutet pa Januari med Sonny. En 2:a med eget badrum och med badkar! Det e lyx! Da kommer man kunna spara lite pengar for jag har ju kommit pa att jag ska till Tahiti i april eller maj.

Men fy vad mannsikor stressar. Planet gar inte forran 20,20 och dom har redan borjat koa. Blir ju nervos!

Ska hoppa bort till min varma choklad nu och forsoka sluta skaka tander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0