Fönstershopping

Blir lite dåligt med uppdateringarna men jag har ingen tillgång till eget internet än. Har fått lånat Robert och Felixs hus nu så jag har en varm säng och trevligt sällskap. Bor nästan granne med Maddo och Andreas med så det e gött! Får se hur mpnga dagar jag blir här för sen ska en annan kille ta mitt rum. Lite stressande och jobbigt att inte ha nåt eget ställe än och det kommer nog dröja ett tag till innan vi har råd att flytta ihop. Ska försöka hitta in till Dublin snart och möta upp Sonny. Hoppas han är där annars får jag försöka leta reda på nån annan.

Igår var det liten minifest här hemma med Spotify sightseeing, men jag hoppade i säng rätt tidigt ändå. Idag åkte vi till Leffey Valley? och fönstershoppade lite. Robert och Felix skulle handla TV o dator men vi fick nöja oss med att dreggla över allt fint. Jättestort shoppingmall och så jäkla mycket fint! Jag och Maddo gick runt med tefatsögon och insåg sen att båda skrynklat ihop det vi hade i handen. Snacka om shopping abstinens. Killarna orkade inte med oss tillslut så vi fick springa runt ensamma. Det var minst sagt plågsamt! Och alla skor...suck!

Dom andra ska sitta hemma och prova nya TVn idag men jag orkar inte sitta här ikväll. Måste göra nåt annars blir jag knäpp.

Just ja!
Har nytt nummer nu:
00353871497464

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0