Fattiglapp

Har ätit mina makaroner igen med ketchup. Har insett att det får bli några fler såna veckor :(

Nu hinner jag inte ens äta frukosten jag får gratis på mitt B&B för jag börjar för tidigt :( igen
Har planerat lägenhet o sånt idag fö rnu vill jag ha nånstanns att bo. B&B suger ju! Nej, jag vill ha egen säng,  tv och riktig mat!
Där jag bor nu stänger odm av all värme under natten så i morse gick jag runt med dubbla tröjor och mössa i morse när jag gjorde mig redo. Fattar inte riktigt hur dom tänker? Och det är kallt, man får skrapa rutorna.
Belgien- irland, 1-0
I morgon har jag arbetsintervju...nervös!





Stereo Sushi

Kommentarer
Postat av: Jeffrey

Hang in there, I believe in you (só much, you have no idea!)

2009-12-01 @ 22:47:51
Postat av: Jeffrey

Hang in there, I believe in you (só much, you have no idea!)

2009-12-01 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0