Coach

Har flyttat till Dublin, eller lite utanfor vid det stora kopcentret. Dundrum. Bor hemma hos en kollega nu och hjar riktigt lyxigt. Eget badkar, stor skon dubbelsang,varmt, mat...you name it! Lite klent med uppdateringarna, men jag lever iaf.
Igar blev jag klar med alla intervjuer och test och blev coach for det nya teamet. Fran att ha sokt au/pair jobb i slutet av mars ar jag nu coach over ett team pa 27 personer. Jag e riktigt imponerad av mig sjalv. Lite laskigt samtidigt for nu e det ju jag som far ta ansvar for en massa. Men men
I helgen e det julmarknad vid Docklands och snart e det tv kvall i soffan med chips och vin.

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis och bra jobbat :) Saknar er här!

2009-12-11 @ 11:44:47
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0