en rubrik

Söndagar som alltid varit en bra dag, enda dagen man har tillåtelse att inte göra ett dugg, har nu blivit min hatdag. Värsta dagen på hela veckan för den ger mig alldeles för många timmar att tänka. Sitter fortfarande i sängen och har inte ens klätt på mig än. Nu e det dessutom för sent, för jag hoppas jag sover snart. Inte ofta man längtar till jobbet.

Senaste tiden har jag börjat bli schizofren. På 5 minuter kan jag gått från att vara hyper, till att vara uttråkad, till att vara kär till att vara ledsen till att vara arg. Nåt e fel! Det tar på krafterna att aldrig veta vad man vill riktigt. När man vet att man borde ut och hitta på nåt, träffa människor, men samtidigt bara vill gömma sig under täcket. Igår var jag en berg och dalbana och kunde gå från att ha jättetrevligt med mina vänner till att bara vilja gå och gömma mig på toan. Det har fortsatt idag och ibland får jag nästan panik av att känna mig så förvirrad. En vän skrev en sak och då blev det bara för mycket.
Jag ser "inre ont"! Som en plågsam påminnelse om att du vill inte göra om det...men 'vad vet jag ej'...

Igår var jag hemma hos Alex med gänget och grillade lite och hade det trevligt. Var kul tt se hur hon bodde och det var jättefint. Vill åxå ha ett hus och en trädgård att pyssla med. Kommer nog dock dröja ett tag innan jag kommer dit. Efter grillningen var det dags för Singstar. Även om det inte alltid lät 100% var det skitkul! Sen efter sista färden genom majsfältet var det dags att ta bussen hem


Madde, Christos aca cp, aca greken, aca poppadoppop, aca papa, aca purjolöknånting och sen har vi Andreas


Var e Madde?


Mys


Singstars?

Är skitsur att jag inte kan ladda upp Youtubes videos idag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0