TröttFia!

Ska skynda mig att somna om nu innan det e försent. Kom hem från jobbet och total däckade i sängen. Det var den gamla vanliga "bara 5 minuter" och jag vaknade precis. Är fortfarande lite groggy.

Dagen har varit helt OK faktiskt. Den började svin tidigt vid 4 då jag började min 30 minuters powerwalk ner till stationen eftersom spårvagnen inte börjat gå. Så tidigt är det, haha! Jag kommer precis i tid till tåget och sen var jag vid jobbet kl. 6. Var faktiskt ganska skönt med den där morgon promenaden, men jag betvivlar att det kommer könnas så på fredag morgon. Vid lunch ringer dom från min bank och berättar den goda nyheten att mina bankkort kommit bort på vägen, så dom kommer komma nästa fredag istället. Som tur var kan dom ordna ett tillfälligt kort åt mig, för nu har jag bara små mynt till tåget eftersom mitt månadskort gått ut. Irriterande när man har gott om pengar men inte kommer åt dom. Så efter att jag slutat vid 2 satte jag mig för att vänta på bussen och försöka hinna in till Antwerpen och banken innan 4. Självklart var det en sån buss som bestämde sig för att inte dyka upp. Så jag fick vänta 45 min på nästa buss. Så i morgon måste jag försöka hinna i tid till banken.

Sen kom jag hem och efter 20 min sov jag som en liten baby! Ska fortsätta nu för mobil larmet e satt på 4 igen.
Såg min nya blogg design idag. Ska bli kul med nåt nytt. Önskar man kunde göra sådant själv men jag har insett att jag orkar inte ens försöka lära mig. Det är ju en hel djungel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0