Sensation white





Kan inte annat än börja längta till slutet på det här året.
I september börjat dom sälja biljetter och jag ska dit! Har varit där senaste 2 nyåren och jag ser inget hinder att inte åka dit igen. Det är alltid lite magiskt att åka till en storstad under en högtid, bo på hotell, äta på restaurang, hotellfrukost, timmarna innan festen börjar med all sminkning och förfestandet. Allt gapande när man väl kommer dit och showen precis börjat, de onda fötterna på det na årets första morgon...det e magiskt! Tycker om Dusseldorf och jag börjar kunna hitta lite där nu. Kom på mig själv förra året att jag visst kunde orientera mig. Jag har ju bara beställt flygbiljett till Sverige över jul för jag hoppades att jag skulle spendera nyår i Tyskland.  Det ligger ju inte alls så långt ifrån Belgien så då kan jag ta tåget hem sen.  Åh, nu har jag börjat drömma redan...vilka vita kläder ska man ha på sig i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0