Ready to kick some Posten ass

Jag älskar såna här mornar, när man vaknar och har tid att snurra runt lite i sängen och gosa med täcket, borra ner huvudet i kudden, springa in i duschen och ta en låååång varm dusch där man trappar upp temperaturen på vattnet sakta men säkert, hoppar ner i sängen igen och fortsätter mysa, utan någon som helst panik på att man måste till jobbet. Jag har fortfarande en timme på mig innan jag måste göra mig i ordning och gå till spårvagnen. Så jag ska bara ligga här i sängen och njuta innan det e dags att ta tag i Posten igen. Jag hoppas jag får sena skiftet resten av veckan så jag slipper värsta rusningen på förmiddagen. Kanske blir telefonkonferens/träning idag med gänget som sitter i Malmö. Fy, känner mig bara dum när jag sitter där och pratar med mig själv. Men det e kul att göra nåt annat för en gångs skull iaf.





Mmm...Monica Belucci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0