Paint by number

Så var det fredagkväll och Malin e uttråkad.
Vad gör man då?
Jo, man placerar Mp3n i öronen, sätter på sig mjukisar, rotar fram allt man har i sminkväg och placerar sig framför spegeln. För att det skulle gå helt rätt till skulle jag haft ett glas vitt vin och cigaretter, men det fick gå ändå. Träffade Jimmy ute på MSN och han tyckte att jag skulle slå på camen.
-Men jag ser konstig ut...
Han tittade på mig o skrattade. Jag var precis som förut, färg överallt och hörlurarna i. Det var ett återkommande tema på kvällarna i vår lägenhet.
-Malin, vad gör du?
-Mmm, inget särskillt, hördes innifrån toaletten...


****************************************************************************


Man måste få leka ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0