My dream became true...

Idag hände det...hela mitt liv har jag drömt om det. Det har alltid känts som en ouppnåelig dröm, iaf inget som kunde hända i Sverige. Jag kommer ihåg att ha sett på filmer, läst om det, fantiserat om det. När jag var i Holland första gången och för första gången i mitt liv kunnat se det med mina egna ögon. Det kändes stort, gav mig hopp. Sen flyttade jag hit och varje dag på tåget flashar det förbi. Jag trycker näsan mot fönstret och drömmer mig bort. Försöker förställa mig hur det ser ut där inne, hur det känns. Lukten. Är det precis som i filmerna?

Idag hade jag min chans...

Jag tog med mig Madde och tillsammans gav vi oss in i det okända. Det var inte riktigt som på film, inte lika varmt. Men det var speciellt, en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. I dag uppfyllde jag en utav mina största drömmar...



Idag sprang jag genom ett majsfält♥


Kommentarer
Postat av: Alex

Haha! :)

2009-08-30 @ 15:10:17
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0