I have a plan

Pillade nyss ur min piercing i nacken, så nu e den väck. Känns lite sorgligt men ändå ganska skönt. Inte för att den har stört mig, men den vill aldrig sluta läka utan växer ut mer o mer. Så jag tänkte låta den läka nu och sen fixa lite nytt. Can't wait!!!!!

Idag har jag lyckats hålla mig vaken hela kvällen så nu e jag skitpigg och inte ett dugg sugen på att sova. Men det blir 2 till tidiga mornar, sen får jag sovmorgon. Är faktiskt riktigt skönt med den där morgon promenaden vid 4. Just när larmet går känns det riktigt tungt, men när jag väl kommit igång känner jag mig riktigt nyttig. Tänk om man kunde ha tillräcklig disciplin på sig själv och göra det varje dag. Kanske inte så tidigt som 4 men kanske ta en powerwalk innan jobbet.
Nej, det vet jag åxå att det aldrig kommer hända, men man kan ju låtsas iaf...

satt och lekte med min belgiska internetbank idag och försökte betala räkningar. Jag lyckades betala tillbaka Stefan lite pengar och föra över pengar till mitt VISA kort. Räkningarna får jag fråga om hjälp, fattar nada. Å Stefan var väldigt generös mot. Jag lånade 500 av honom i fredags så jag förde väl över 500 då...märkte ju senare att det var inte kronor jag hade fört över, utan 500 euro. jajks! Stefan blev riktigt glad så jag får försöka charma honom nu så han betalar tillbaka lite. Haha! Ibland e det inte lätt att försöka vara smart.



Hmm, vill se...vill rocka lite till Rocca

Kommentarer
Postat av: martina

gud vilken fin blogg du fick nu :D riktigt snygg!

2009-08-28 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0