Heading towards the city

Nu börjar magen kurra så jag har bestämt lunch med Jeff nere på Groenplatz alldeles strax. Ska bara hoppa i skorna och ta spårvagnen in mot centrum. Jag sov riktigt länge och skönt idag. På natten får jag sove med en filt bara och bli uppäten av alla mygg, prickig överallt, men på morgonen kan jag äntligen mysa till det och gosa in mig under täcket. Underbart! Så nu ska jag tjöta lite med Jeff, se om jag kanske kan hitta några vanliga ballerinaskor eller nåt enkelt och billigt. Sen måste jag hem och städa lite, kanske fylla på kylskåpet och ge vitlöken lite kompisar. Sen måste jag bara komma på en plan inför kvällen. Ska nog kunna hitta på något.

So long folks...nu ska jag ha min lördagsöl på torget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0