filmer

Jag har så många filmer som jag vill se nu. Känns som att det kommer bli en bra höst med en massa popcorn mys i mörkret.
Man skulle ha jobbat på en biosalong.


 

Tänk om man kunde fått vara en utav dessa hippies. Vet att hela hippiesläktet antagligen e kraftigt skönmålat, men ändå. Bara sätta en blomma bakom örat och göra precis vad som faller en in att göra. Den här filmen måste jag se. Woodstock e ju ökänt men jag har ändå aldrig vetat hur det gick till egentligen. Nu när jag läst om den här filmen blev hela Woodstock konceptet så mycket coolare. Sen att Emile Hirsch e med i filmen gör ju inte saken värre.


Hade tänkt lägga upp fler men den här jäkla bloggen krånglar bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0