Efterlyses

Har suttit och scannat YouTube nu efter en bra live version av den här låten, Echo med Incubus. På bussen hem idag hittade jag A Perfect Circle i min mp3 och i just den låten, 3 Libras, lät sångaren som Brandon Boyd i Incubus. Blev lite nostalgisk så nu har jag suttit hela kvällen och myst. Saknar mina skivor som ligger hemma hos Jimmy. Incubus kan verkligen göra mysiga låtar. Sen hjälper det ju att sångaren är väldigt fin att titta på. Skulle gärna leka lite med honom eller låta honom sjunga en sång för mig ♥  Men den här låten e jag lite kär i och jag vet att det e supermysig live, blir bara så sur att jag inte hittar nån video med bra ljudkvalite. Ni kanske har någon liggandes i förrådet?



Får ju lov att spamma lite bilder på Brandon nu när jag ändå är igång. Håller mig dock till den yngre versionen. Dagens Brandon ser mest senig ut.


Dreads går alltid hem









Så, nu har ni nåt att kolla på om ni inte kan sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0