We don't need to touch...just breathe

Nu har syrran skickat iväg sitt CV,så nu e det bara att hålla tummarna. Jag har hittat en perfekt lägenhet i Antwerpen som jag ska ringa på i morgon. Helt möblerad och på bilderna ser den riktigt bra ut. Det är en 2:a på 72 kv nära centrum och den kostar runt 5000kr. Perfekt om syrran skulle få jobbet. Jag har mailat han på ManPower och smörat lite så har vi tur går det.  Är lite sliten idag så det blir sängen om en stund. Åker nog till Maria i morgonkväll och sover där. Sen kommer några från jobbet dit på måndag och vi ska äta lite påskmat. Blir kul!  Läppen mår jättebra och är inte alls öm. Precis som förra gången. Men jag brukar aldrig ha problem med mina piercingar. Lyckligt lottad!

Kvällens låt kommer från vår kära Brittan! Hennes absolut bästa låt. Hoppas jag kommer få användning av den nån gång...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0