Raggets dag

Det var jättekul i Antwerpen igår så jag ska faktiskt dit ikväll igen. Dom klippte aldrig min tågbiljet så jag har gratis resa dit och hem igen. Perfekt! En annan bra sak är att dom inte har inträde på barerna här. Så jag ska åka dit och träffa tjejerna från igår o tjöta lite. Men jag har varit trött idag. Sov hos Andreas och hela morgonen låg jag och tänkte på folders, files, settings bla bla...jobbet vägrar släppa taget.  Så jag tog en sväng i Antwerpen innan jag åkte hem och sov. Åh jäklar va ragg jag fick när jag gick från Andreas. Säkert 5 stycken på en kvart! Men då var det ju mest alkoholister och killar höga på diverse preparat. Hmm, typiskt! SÅ jag blev erbjuden en drink, middag och röka på en och samma gata. Inte det bästa kvarteret kanske? Sen när jag kom till Mechelen hittade jag äntligen den rätta vägen från stationen till lägenheten, så nu behöver jag inte gå vilse igen. Men igår tappade jag bort mig i Antwerpen. Gick lite för långt och på fel sida av vägen. Men till slut hittade Andreas på mig och vi kunde lokalisera resten av gänget. Man lär sig av sina misstag kanske?

Men nu har jag precis duschat så jag ska försöka skaka liv i huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0