Påsk i Lokeren

Nu har jag packat ihop all smuts tvätt så nu kan jag tom gå obehindrat i rummet. Vi har en tvättmaskin här i lägenheten men det är ingen som vet hur den fungerar. Ägaren var här men han visste lika lite som oss. SÅ jag tänkte gå ner till en tvättautomat nere på gatan. En sån där typsikt amerikansk ni vet med 10 tvättmaskiner efter varandra. Men nu hittar jag inget tvättmedel och eftersom det är söndag har alla matafffärer stängt. Grr! Jäkla dumt system! Men jag ringde Maria och jag kan ta med tvätten dit. Ska åka till Antwerpen snart och sen ta tåget  ut till Lokeren. Under helgen kan man köpa tåg biljetter för 4,5 euro. Det är 2 resor på kortet som kan utnyttjas under hela helgen, men det är sällan dom klipper biljetten. Så jag har kvar min biljettt sen i fredags. Skitbra!

Sjukt, men jag längtar faktiskt till jobbet. Trivs så bra där. Är ju ledig på måndag men då kommer 2 kollegor upp till Lokeren istället. Hoppas syrran får jobb nu för jag har blivit erbjuden att komma o kolla på en skitbra lägenhet i Antwewrpen. Möblerad på 72kv nära centrum. Hon ska ringa i morgon och flörta lite med Raf och jag har redan smörat. Ha ha!! Här är länken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0