Kvällssol och plugg

Det är så jäkla underbart ute nu. Har varit mulet hela dagen men nu halvåtta på kvällen skiner solen och det är så skönt. För varje dag som går blir det bara grönare och grönare. Synd bara att det är plugg som gäller för min del. I morgon är nämligen min första workshop, första provet. Det är andra agenter på företaget som ska ringa till oss och fejka ett dataproblem som vi ska försöka lösa. GAAH" Vi gick igenom det sista inom networks och help desk idag men fan alltså, det blir tufft. Sen hjälper det ju inte att tränarna har sagt om och om igen att första gången e värst. Man brukar vara riktigt jäkla nervös och det förstår jag. Har laddat upp med Red Bull så det ska nog gå bra. Vi hade sista lektionen med Manu idag och det var lite synd. Hans lektioner är så jäkla roliga. Men han har tagit ledigt en vecka för att städa sin lägenhet? Ja, kanske finns dom som e värre än mig då? Fick reda på att dom söker fler svenskar till företaget så jag har försökt peppat syrran att hon ska söka. Får se hur hon gör? Fan va jag trivs på jobbet. Alla är så trevliga och det är jättemånga som kommer fram och pratar med en. Igår tappade jag ena örhänget nån gång, nånstanns, innan lunch och sen när jag väntade på bussen hem kom det en kille och gav det till mig? Man tackar!

Nej,dags att sätta igång med plugget.  Ska bli skönt med helg sen. Får se om jag kanske åker till Antwerpen och festar? På söndag ska jag iaf till Maria.


på våning 12 bor jag



 

Kommentarer
Postat av: Frida

Hitta lägenhet nu! och peppa henne rejält (fast jag vet ju att hon är riktigt sugen!!).

hon behöver i nuläget att komma ifrån.. komma till nåt nytt! :)

2009-04-10 @ 16:04:16
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0