Girl I wanna be the papa, you can be the mum!

Jag har haft en jättebra måndag, inte ofta jag kan säga så när det gäller jobb. Men det har varit lärorikt och jag trivs verkligen med kollegorna och tränaren. Manu är grym! Han har så skön personlighet och han gör det så enkelt att ta in information. Synd bara att vi inte har så många lektioner med honom. Sista timmen idag hade vi en astråkig kille som pratade om Business Awarness och det kändes som om han visste lika lite som oss. Ingen höjdare och jag kan inte säga att jag lärde mig nåt. Men han var vikarie så jag kan väl förstå honom. Har ju själv varit i den sitsen och det e knepigt. Jag tror verkligen på det här jobbet. Vi gjorde rollspels övningar idag för att försöka förstå de olika personligheterna som kan komma att ringa oss senare. Det var skitroligt och man inser inte först vilka myskon som faktiskt finns där ute. Manu berättade om en kille som ringde in för hans cupholder gick alltid sönder. Efter mycket om och men visade det ju sig att cd-spelaren hade fått agerat ölhållare. Andra ringer in bara för att få prata med någon och andra har ingen aning om vad en datamus är för nåt? Så idag har vi fått lära oss att tänka lite mer logiskt och börja tänka på Troubleshooting. Ser fram emot morgondagen. Känner mig riktigt peppad!

Pratade lite mer med Maria om helgen och det ska bli riktigt roligt att hälsa på henne över påsk. De andra på jobbet blev åxå ditbjudna på lördagen men bara jag fick sova där. Jag var VIP, ha ha! Jag tror jag har hittat min extramamma här nere. Nej, det känns bra det!

Um jaj no bare konde hita et egät boändä


Kommentarer
Postat av: Sara

(svar)Jag gillar mer behind the scene än själva den photoshooten haha :p

2009-04-07 @ 00:18:10
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0