Braindamage

Resten av kvällen ska jag göra absolut ingenting. Bara lyssna på musik och vila huvudet. Min smart kapacitet (Ja, jag har en sån) har överskridit sin gräns så jag behöver vila systemet lite. Hela dagen på jobbet har vi sysslat med Windows Outlook och det är svårare än man tror. Vi har fått uppgifter vi skulle lösa som vi jobbat med hela dagen och till slut visste nog ingen av oss riktigt vad vi höll på med. Vi klickade lite här och där och på nåt sätt lyckades vi? Blev lite för mycket på en gång men vi ska fortsätta lite i morgon. Och jag måste komma ihåg att gå till banken på en gång efter jobbet i morgon. Me want money! I helgen ska jag köpa skor. Nu har äntligen skavsåret lugnat ner sig. Jag behöver ju sommarskor att skutta runt i.



Längtar till sommaren nu när Jimmy och brorsan kanske/förhoppningsvis kommer och hälsar på. Syrran räknar jag med att hon kommer ganska snart! Jag har så mycket jag vill visa dom...och i sommar kommer alla galna fester och äventyr! Jag bor ju banne mig granne med Holland. Wiiiiiiiii!



Har jag riktig tur kanske Korn kommer och hälsar på i Belgien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0