Kan andra så kan väl jag...

Det här med bloggar e ju senaste flugan verkar det som och efter att ha läst så många olika blev jag ju lite sugen. Min gamla klasskamrat Angelica, www.texaslover.blogg.se, har en jättebra blogg och det e jätteroligt att läsa vad hon skriver. Sen tycker jag Kenza, www.kenzas.se, verkar vara en rar tjej. Väldigt intressant att följa andra människors vardag och det kan vara roligt att ha sina minnen och planer sparade. Så nu har jag tagit fösta steget och skaffat mig min egna blogg så nu e det bara att börja jobba. Ska försöka gå och lägga mig nu för jag har 2 sovande hundar i knäet + en laptop...lite krångligt att skriva och dom e ju så söta. Ska försöka gå upp idigare i morgon och vända tillbaka dygnet.

Natii natt


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi, vad skoj att du ska börja blogga :-) Hoppas att allt är bra med dig. Kramar i massor

2008-09-30 @ 06:06:30
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0