Betner

Vi kom precis hem från stan och satans va kallt det är ute nu. Dom har tom sagt att det kanske kommer snö nästa vecka. Känns lite tungt att vintern är här nu och våren är ett halvår borta. Men men...
Magnus Betner var iaf hysteriskt rolig. Har alltid tyckt han var rolig men nu e jag fan kär i honom! Hela biten om Gud och religion var så jäkla bra. Riktigt glad att vi köpte biljetter till honom. Martina och Seb följde med oss. Först gick vi till Harrys och tog en öl och träffade lite gamla kompisar. Sen efter Betner åkte vi till McDonalds och käkade. Skönt att stå på andra sidan disken! Sen åkte vi hem och gjorde lite te. Sputnik sprang runt som en tok när vi kom hem och lekte med sin tygråtta. Söt! Nu har dom däckat i soffan båda två. Jimmy har gått och lagt sig men jag kommer väl vara uppe några timmar till. Konverterat till nattsuddare!

Fick reda på igår att Daniel fick lägenheten han kollade på så nu blir vi grannar! Blir roligt att ha brorsan nära igen!


Missade ett program jag skulle viljat se idag, Världens Härligaste Män. Har sett reklamen med Jeff Goldblum? heter han så? Han verkar bara vara så mysig.
http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/smygtitt/article3595219.ab








På väg ut från Harrys fick vi hjälpa en stackars krake som behövde bärgningshjälp...

Kommentarer
Postat av: Frida

haha! KINGEN! ;)

"om ni ska det, använd klädnypa! eller vad vet jag om det?!" Haha

Jasså, var satt ni? jag såg dig inte :/ men träffade syster din :)

2008-10-23 @ 21:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0