Väntar

Sitter och väntar ut klockan nu,börjar jobba halvtolv och vill bara få det överstökat nu. Slutar fyra och då vill jag hem och pyssla lite,kanske göra våfflor i mitt nya våffeljärn som jag fick igår. Vi åkte hem till mamma igår och åt jättegod mat och tårta.  Skönt att bli lite ompysslad! Jag fick jättefina vinglas av brorsan och Ida och våffeljärn av Martina. Sen fick vi inbjudningarna till Daniels 25 års kalas den 1 november och det ska bli jättekul. Måste bara hitta på en bra utklädnad fö det är ju trots allt Halloween! 

När vi kom hem på kvällen skyndade vi att sätta upp hyllan vi köpte på Ikea i söndags. Det var på gränsen men det är ingen som har klagat än iaf. Sen är terrarierna klara nu så ödlorna har flyttat in. Dom är så roliga när dom gräver sina tunnlar och grottor.

Ska käka lite nu innan jobbet




Jättesnygga ormar

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha, durasellkaninen ja :-) Det glömmer man inte i första taget :-) Kramar

2008-10-15 @ 17:02:20
URL: http://texaslover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0